1.

اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نشانه‌های اختلال سلوک در کودکان

صفحه 9-22
فرامرز سهرابی؛ حسین فرخی؛ وحید مصطفی پور

2.

رابطه بین تحریف‌شناختی و نگرش ناکارآمد با صفات شخصیتی دانشجویان

صفحه 23-32
اکرم محمدی؛ مجید اصغرزاده

3.

مقایسه کارکردهای اجرایی و سبک‌های هیجانی در افراد درونگرا و برونگرا

صفحه 33-42
سارا خالدی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

اثربخشی هنر درمانی برپایه نقاشی بر کاهش افسردگی، اضطراب و پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی

صفحه 43-51
اکبر محمدی؛ عاطفه رادین

5.

نقش پیش‌بینی‌کنندگی عوامل حمایت کننده فردی در سازگاری دانش آموزان نابینا

صفحه 53-61
عقیل حسین لو؛ سمیه کاظمیان

6.

پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394

صفحه 63-73
مهسا مسلمان؛ احمد سهرابی؛ شمس‌الدین احمدی؛ زلیخا قلی زاده

7.

مقایسه مؤلفه‌هایکنش‌های اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار

صفحه 75-84
هادی تقی زاده؛ امان الله سلطانی؛ حمدالله منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب