1.

بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1)

صفحه 9-15
حسین فرخی؛ فرامرز سهرابی

2.

اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر مفروضه ها بر نگرش به بی معنایی زندگی و سرسختی روان شناختی زنان سرپرست خانوار

صفحه 17-27
صبا حقی؛ طاهره حق طلب؛ محمد عسگری

3.

مقایسه بازشناسی حالات چهره ای هیجان در اختلالات خلقی و اضطرابی

صفحه 29-37
سلما امینی فر؛ داود معنوی پور

4.

تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال

صفحه 39-52
هادی تقی زاده؛ امان اله سلطانی؛ حمد اله منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند

5.

ارتباط تنظیم‌شناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز

صفحه 39-52
ناصره شاکری؛ حکیمه آقایی؛ زهرا شاه حسینی

6.

مقایسه میزان مولفه های نگرش های مذهبی در بین دانشجویان دانشگاه گیلان

صفحه 61-72
مهسا مسلمان

7.

رابطه شکست عاطفی، سبک‌های دفاعی و اختلال ناگویی هیجانی با نقش تعدیل کنندگی جنسیت

صفحه 73-82
عبدالله معتمدی؛ نگار صمدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب