1.

ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر

صفحه 9-27
سیروس حدادنیا؛ مهدی محمدی؛ رحمت الله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ قاسم سلیمی

2.

بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش با اخلاق حرفه ای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

صفحه 29-48
مرضیه رضایی کلانتری؛ حسین باقری؛ سمیه شعبانی

3.

رابطه سبک رهبری معنوی مدیران با کار تیمی کار کنان دانشگاه بوعلی سینا

صفحه 49-66
سیروس قنبری؛ مدینه همتی

4.

روابط ساختاری سبک رهبری اصیل با اشتیاق شغلی و رفتار سازمانی مثبت معلمان

صفحه 67-84
مجید مرادی مقدم؛ سکینه جعفری؛ مریم نبوی

5.

بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و توانمند سازی با نقش میانجی تعالی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه اصفهان

صفحه 67-84
لیلا مقتدایی؛ مریم تاجی

6.

ارائه مدلی برای توسعه مشارکت عضای هیات علمی در فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 109-127
حمید والایی شریف؛ علی تقی پور ظهیر؛ افسانه زمانی مقدم؛ حمیده رشادت جو

7.

شناسایی دستا وردهای مطلوب برنامه درسی پنهان از منظر شایستگی های دانشجو - معلمان

صفحه 129-147
اکبر هدایتی؛ علی اکبر سرباز حسینی؛ مصطفی هدایتی؛ احمد رضایی

8.

بررسی رابطه سبک های یاد گیری و مها رت های حل مساله در دانشچویان دانشگاه کاشان

صفحه 149-164
علی یزد خواستی؛ سید احمد مدنی؛ راضیه سادات آمیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب