1.

تلفیق تحلیل عاملی و تکنیک رویکرد ترکیبی(AHP-TOPSIS)جهت رتبه‌بندی معیارها و ارزیابی عوامل مؤثر بر برند

صفحه 1-14
امیر نایب گاوگانی؛ سینا چرتاب جباری؛ مهدی یوسفی نژاد عطاری

2.

شناسایی رابطه علی و معلولی و رتبه‌بندی موانع تحقق اهداف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی عمومی- خصوصی (مطالعه موردی: مدل مشارکتی سازمان‌های توسعه‌ای صنعتی در ایران)

صفحه 17-33
محمد خلیل‌زاده؛ مرتضی واسعی؛ داود صدیقی‌زاده؛ آروین عزیزیان

3.

توسعه مسأله فروشنده دوره گرد برای محصولات برگشتی با استفاده از الگوریتم خفاش (مطالعه موردی شرکت وزنه)

صفحه 35-42
میثم جعفری اسکندری؛ علی عموزادخلیلی

4.

ارائه مدل فازی جهت ارزیابی میزان بکارگیری تفکر ناب از دیدگاه تولید کننده (مطالعه موردی: شرکتهای تولید کننده کفش در تبریز)

صفحه 43-56
سید جمال اشرفی سعادت؛ هوشنگ تقی زاده

5.

برونسپاری لجستیک معکوس: ارزیابی عوامل تصمیم استراتژیک با ارائه رویکرد ترکیبی SWOT و AHP خاکستری

صفحه 57-72
محسن زارعی نژاد

6.

بررسی رابطه بین منافع بکارگیری برنامه‌ریزی منابع سازمانی و بهبود قابلیت‌های ناشی از مدیریت زنجیره تأمین

صفحه 79-94
احمد جعفرنژاد؛ ندا رجبانی؛ محمد غفاری

7.

مکان یابی فروشگاه زنجیره ای درکلان شهررشت باترکیبANP وGIS

صفحه 93-106
عباس شهنوازی؛ وحید رضا میرابی؛ فریده حق شناس کاشانی؛ کامبیز شاهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب