1.

بکار گیری روش شناسی شش سیگما در کاهش زمان تعمیرات مطالعه موردی: نمایندگی مجاز ایران خودرو

صفحه 1-14
مصطفی خواجه

2.

ارائه مدلی جهت برآورد میزان پیشرفت پروژه با معیارهای چندگانه

صفحه 15-26
هیرش سلطان پناه؛ هومن درخشان

3.

بررسی و طبقه بندی دلایل و زمینه های انفعال نظام حقوق مالکیت صنعتی در ایران

صفحه 27-38
سعید جعفری خانشیر؛ رضا آذرافسا؛ امیر رادفر

4.

ارزیابی مدیریت زمان پیمانکاران پتروشیمی مروارید در طرح اتیلن پىجم با استفاده از تکىیک ANP

صفحه 39-54
عدنان کشوری؛ محمد علی سوخکیان؛ علیرضا نیکزاد منطقی

5.

مدل سازی مسأله طراحی سیستم تولید سلولی با برنامه ریزی چند هدفه فازی تعمیم یافته

صفحه 55-72
مهدی یاوری؛ جمال ارکات؛ یاسر امامیان

6.

ارائه مدلی برای شناسایی اثرات سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP ) در نظام مدیریت کیفیت سازمان

صفحه 73-88
محمد رضا لطفی؛ سعید روحانی؛ مهرداد نوری کوپایی

7.

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی در سازمان های خدمات دهی عمومی استان تهران

صفحه 89-102
مهدی دهقان نیستانکی؛ عبدالحسین رسولی نژاد؛ حبیب عزیزی

8.

ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم

صفحه 103-118
آرش شاهین؛ رضا صالحزاده؛ مهسا قنبری

9.

رابطه مدیریت استبدادی، فشار ادراکی عاطفی، بی عدالتی سازمانی با رفتارهای انحرافی و رفتارهای مدنی– سازمانی

صفحه 119-130
محسن گل پرور؛ زهرا واثقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب