1.

مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین سازمان یادگیرنده با مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش در شرکت بیمه ایران: تبیین یک نظریه

صفحه 1-14

2.

ارزیابی و نجزیه نحلیل فرایند انتقال تکنولوژی برای تولید موتورهای دیزلی

صفحه 15-28

3.

ارزیابی بهره وری در واحدهای مجتمع نیروگاهی با استفاده از شاخص مالکم کوئست

صفحه 29-42

4.

بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis

صفحه 43-56

5.

بررسی وضعیت عوامل کلیدی عملکرد سازمان های خدماتی با روش امتیارن متوازن

صفحه 57-68

6.

طرح ریزی مدل سنجی میزان بلوغ نظام مدیریت کیفیت در سازمان

صفحه 69-80

7.

اندازه گیری میزان تأثیر سرمایه انسانی بر عملگرد سازمانی صنعت بانکداری ایران: از دید دارایی های نامشهود

صفحه 81-90

8.

رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد

صفحه 91-118


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب