1.

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران)

صفحه 7-25
جلال حقیقت منفرد؛ مرضیه شعبانی بهمند

2.

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)

صفحه 27-47
محمدرضا ربیعی مندجین؛ مرتضی باقرزاده

3.

تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی

صفحه 49-69
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ روح اله شریفی

4.

بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو)

صفحه 71-85
فاطمه صراف؛ احسان مومنی

5.

رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران

صفحه 87-99
محسن فتحی؛ نصرت اله شادنوش؛ احسانه نژادمحمد

6.

بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران

صفحه 101-117
شبنم کوهی؛ حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی

7.

بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)

صفحه 119-138
عبداله نعامی؛ مجتبی محمدی پور؛ بهمن نقدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب