1.

شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی

صفحه 7-25
سمیه صالحی؛ حمید فراقیان؛ علی رضایی؛ مرضیه خیرمند

2.

ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی

صفحه 26-46
فرشته اسدالهیان؛ حامد شاکریان

3.

روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها

صفحه 47-71
علیرضا علی نژاد؛ جواد خلیلی

4.

تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی

صفحه 73-96
یحیی کامیابی؛ صدریه کوکبی؛ زهرا گلچین

5.

رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی

صفحه 97-122
جمشید صالحی صدقیانی؛ یاسر قاسمی نژاد علی آبادی؛ فاطمه قاسم زاده گوری

6.

بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز

صفحه 124-139
پیمان غفاری آشتیانی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

7.

عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی

صفحه 141-158
علیرضا امیرکبیری؛ بهروز برزگر؛ سیدمجتبی موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب