1.

نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی

صفحه 7-22
زینب ایزانلو؛ بهرنگ اسماعیلی شاد

2.

نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان

صفحه 23-56
سوسن قهرمانی قاجار؛ بهنوش جووری

3.

مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته

صفحه 57-72
محمدعلی بابایی زگیلکی؛ آرمان احمدی زاد؛ مهین رحیم پور

4.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران

صفحه 74-91
ناصر یزدانی؛ احسان شریفی؛ محمدحسن یزدانی موحد

5.

ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی

صفحه 93-109
حمیدرضا کردلویی؛ وحید یوسفی

6.

الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)

صفحه 110-128
الهام کریمی؛ صادق فیض الهی؛ حسینعلی حیدری

7.

عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395)

صفحه 129-151
فاطمه باقری؛ نصرت اله شادنوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب