1.

بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوری‌های فناوری اطلاعات

صفحه 1-10
آتنا سادات جزایری؛ سیدمهدی الوانی

2.

تأثیر ارزیابی 360 درجه بر عدالت سازمانی ادراک شده و پایداری شرکت

صفحه 11-18
حسین خنیفر؛ اردشیر شیری؛ حاتم خلیلی پور؛ مصدق خلیلی پور

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی

صفحه 19-24
محمود محمدیان؛ سارا افتخار‌پور

4.

ارتباط بین حاکمیت شرکتی و رشد شرکت با تاکید بر نقش محدودیت مالی

صفحه 25-35
قاسم نصرت؛ یونس بادآور نهندی

5.

نقش سبک رهبری خدمت‌گزار بر خلق‌و‌خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل‌ها

صفحه 37-49
داود کیاکجوری؛ فرانک پایدار؛ علیرضا بناگر؛ فاطمه ساغری

6.

رتبه‌بندی و ارزشیابی روشهای سنتی ارزیابی عملکرد سازمانی با محتوای تئوری و با استفاده از یک روش تصمیم‌گیری ادغامی

صفحه 51-65
آبتین ایجادی مقصودی؛ محمد خلیل‌زاده؛ اشکان حافظ‌الکتب

7.

رابطه بین عوامل مؤثر بر انسجام کاری

صفحه 67-79
افسانه خلج؛ احمد راه چمنی

8.

بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد مالی و بحران مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 81-88
شاهده رضائی؛ امیر محمدزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب