1.

شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)

صفحه 7-33
ناصر آزاد؛ آزاده فاطمی فر؛ خدیجه قائم مقامی فراهانی

2.

بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی)

صفحه 35-56
غفار تاری؛ علی خدایی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان

صفحه 58-77
محمود دانیالی ده حوض؛ ابراهیم عساکره

4.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد)

صفحه 79-99
فرزانه عشاقی؛ محمد ذاکری

5.

بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری

صفحه 101-129
حامد شاکریان؛ فرشته اسدالهیان

6.

تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

صفحه 131-146
محمد رحیم نجف زاده؛ اکبر عبدالحسین زاده؛ لعیا مختاری؛ محمد بابازاده

7.

ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی

صفحه 148-165
علیرضا علی نژاد؛ جواد خلیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب