1.

بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند

صفحه 7-36
شهناز نایب زاده؛ اکرم اقبالی؛ یاسین رادمنش

2.

طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون

صفحه 37-58
علی قربانی؛ سارا امیرحصاری

3.

رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی

صفحه 59-81
علی اصغر انواری رستمی؛ علی رستمی؛ سجاد جلالی؛ احمدرضا ناظمی سجزیی

4.

بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)

صفحه 82-107
محمدحسین رنجبر؛ میر فیض فلاح شمس؛ روح اله رضا زاده

5.

ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان

صفحه 108-136
امیر علایی؛ قاسم فرج پورخاناپشتانی

6.

بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)

صفحه 137-168
حسن مهرمنش؛ اللهیار قاسمی

7.

تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز

صفحه 169-184
ناصر یزدانی؛ فاطمه گلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب