1.

بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی

صفحه 8-34
هادی شفیعی؛ حسن صفرنیا؛ علی ملاحسینی

2.

بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان)

صفحه 36-74
هرمز مهرانی؛ منصوره صادقی

3.

عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی

صفحه 76-93
ابوالفضل نشاطی؛ اکبر عبدالحسین زاده؛ لعیا مختاری

4.

ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس)

صفحه 95-111
علیرضا علی نژاد؛ جواد خلیلی

5.

بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور

صفحه 113-131
ُسید مصطفی مقیمی

6.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی

صفحه 133-153
رقیه نوری؛ سید ذبیح اله هاشمی

7.

ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها

صفحه 155-171
زهره مقدس؛ شادان صدیق بهزادی؛ محسن واعظ؛ محمد علوی ششتمد

8.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)

صفحه 173-199
مجید هلالی فرد؛ حسین وظیفه دوست


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب