1.

اثربخشی گشتالت درمانی گروهی بر اضطراب اجتماعی، اضطراب امتحان و عاطفه مثبت و منفی دانشجویان دختر

صفحه 13-29
فاطمه محمدی شاهراجی؛ مریم حافظیان

2.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه جهت‌گیری هدف شغلی در معلمان ایرانی

صفحه 35-54
یاسر رضاپور میرصالح

3.

نقش واسطه‌ا‌ی جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد کمال‌گرایی و اضطراب امتحان

صفحه 55-77
سمیه حسن نیا؛ راضیه شیخ‌الاسلامی؛ مهین پردال

4.

ارائه مدل تدریس اثربخش اساتید دانشگاه بر پایه تحلیل شبکه عصبی مصنوعی

صفحه 79-102
مریم سامری

5.

پیش‌بینی سازگاری عاطفی و تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ابعاد کارکردی خانواده

صفحه 103-118
خلیل اسماعیل‌پور؛ اکرم فرزانه

6.

اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‏آموزان دختر دبیرستانی

صفحه 119-143
معصومه فارسی‌نژاد؛ ابوالفضل کرمی؛ حسن اسدزاده

7.

رابطه بین حمایت والدین و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت

صفحه 145-167
سمیرا صالح‌ا‌ردستانی؛ فرهاد خرمائی

8.

دو روش خواندن : تأثیر خواندن سایه‌ای و خواندن راهبردی مشارکتی بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان

صفحه 169-187
مریم باباپور باباپور؛ سعیده آهنگری؛ توران آهور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب