1.

ویژگی‏های برنامه‏های درسی در عصر جهانی شدن و بین‌المللی کردن برنامه درسی

صفحه 1-13
رحیمه منصوری گرگر؛ اکبر صالحی؛ عفت عباسی

2.

چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر

صفحه 14-26
صدیقه کریمی؛ احمدرضا نصر؛ مصطفی شریف

3.

مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس

صفحه 27-39
عاطفه ریگی؛ مصطفی قادری؛ جمال سلیمی

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی

صفحه 40-52
شهنام آزادمرد؛ محمدباقر کجباف؛ سالار فرامرزی؛ هوشنگ طالبی

5.

رابطه سبک‌های یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان

صفحه 53-63
معصومه حیدرپور؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ محمدحسین یارمحمدیان

6.

ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی

صفحه 64-78
فرهاد شفیع پور مطلق؛ مهدی راستی بزرگی

7.

تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفه‌های سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی )

صفحه 79-88
علیرضا قاسمی زاد؛ فاطمه اسدالهی

8.

جایگاه مؤلفه‌های هویت فرهنگی در کتاب‌های ادبیات فارسی (تحلیل محتوا)

صفحه 89-101
صادق پناهی توانا؛ یحیی معروفی

9.

رابطه بین سبک پردازش هویت و پیشرفت تحصیلی با نقش واسطه‌ای سلامت عمومی در بین دانش‌آموزان دختر و پسردوره پیش دانشگاهی

صفحه 102-112
شهرام رنجدوست

10.

اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان بر اساس الگوی جورچین

صفحه 113-125
فاطمه خالوندی؛ مریم بذرافشان

11.

بررسی نقش عوامل زمینه‌ای مؤثر در تقلب تحصیلی دانش‌آموزان: رویکرد تحلیل آمیخته

صفحه 126-135
پیمان یارمحمدزاده؛ مجید داداش زاده؛ وحید داداش زاده

12.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی

صفحه 136-147
شهلا ذهبیون؛ علیرضا یوسفی؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب