1.

نسبی‌گرایی معرفت شناختی و دلالت‌های آن بر تعلیم و تربیت

صفحه 1-12
محسن تاتاری؛ حکیمه السادات شریف زاده

2.

رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک‌های یادگیری آنها

صفحه 13-28
فاطمه اکبری منجرموئی؛ نرگس کشتی آرای

3.

رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

صفحه 29-41
صدف ایمانی؛ ابوالقاسم یعقوبی

4.

تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر

صفحه 42-53
حامد زینالپور؛ محسن طالب زاده؛ کورش فتحی واجارگاه

5.

ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگی‌ها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان

صفحه 54-63
نجمه قائمی؛ ویدا فلاحی؛ عباس قلتاش

6.

بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)

صفحه 64-78
نرگس ولایتی؛ محبوبه عارفی

7.

بررسی علل افزایش ورود زنان به دوره‌های کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامه‌های درسی دوره‌ها

صفحه 79-92
آسیه خیراللهی؛ احمدرضا نصر؛ محمدرضا نیلی

8.

بررسی تأثیر سبک‌های آموزش (مداخله‌ای، تعاملی، غیر مداخله‌ای)برمیزان خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ

صفحه 93-107
اعظم معتمدی؛ محمد رضا یوسف زاده

9.

مطالعه تطبیقی کاربست نظریه‌های یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی

صفحه 108-118
مهدی نامداری پژمان؛ حیدر کریمیان؛ هیمن رحیمی

10.

مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر

صفحه 119-130
مریم کدخدایی؛ آمنه سلیمانی

11.

دانش بیانی و دانش روش کاری

صفحه 131-139
مسعود مرادی

12.

تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازنده‌گرایی

صفحه 140-150
احمدرضا فاضلی؛ مرتضی کرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب