1.

روش‌های تربیت اجتماعی کودک بر اساس قرآن و نهج البلاغه

صفحه 1-19
فاطمه رمضانی؛ مسعود حیدری

2.

تحلیل معرفت عقلانی مطرح شده در آیات قرآن کریم بر اساس تفسیرالمیزان و دلالت‌های آن بر اهداف برنامه‌های درسی تربیت دینی

صفحه 20-37
غلامحسین اعلائی هره دشت؛ سید هاشم گلستانی؛ نرگس کشتی آرای

3.

توافق و عدم توافق در زمینه مؤلفه‌های هویت ملی و تلویحات آن در نظام آموزش و پرورش ایران

صفحه 38-57
مهدی لقمان نیا؛ احمد خامسان؛ طیبه احمدی یگانه

4.

میزان توجه به رویکرد تربیت شهروند پیشرفت گرا در کتب درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی ایران

صفحه 58-70
عباس قلتاش؛ حسین فیاض بخش؛ پریسا فرخی نژاد؛ صدیقه محمدجانی

5.

تعیین شاخص‌های سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب هدیه‌های آسمانی چهارم و پنجم ابتدایی ایران

صفحه 71-79
عباس شکاری؛ زکیه نجاریان

6.

مطالعه تطبیقی بین‌المللی کردن برنامه‌های درسی آموزش عالی در چند کشور جهان

صفحه 80-92
فاطمه بهجتی اردکانی؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ احمدعلی فروغی ابری؛ کوروش فتحی واجارگاه

7.

تأثیر روش تدریس مشارکتی بر گروهگرایی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه در شهر مشهد

صفحه 93-105
مرتضی کرمی؛ اعظم محمدزاده؛ معصومه افشاری

8.

شناسایی عوامل موفقیت در اجرای برنامه آموزش الکترونیکی در آموزش عالی

صفحه 106-115
مجتبی رضایی راد

9.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل

صفحه 117-130
حسین استاد حسنلو؛ زلیخا فرجی خیاوی؛ رقیه شکراللهی

10.

رابطه بین سبک‌های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختردبیرستانی شهر اصفهان

صفحه 131-140
جهانبخش رحمانی؛ مینا ازلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب