1.

نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی

صفحه 1-17
علی اکبر عجم؛ حسین جعفری ثانی؛ بهروز مهرام؛ محمد رضا آهنچیان

2.

بررسی سازواری مدعای نظریه‌های رقیب برنامه درسی برای تربیت شهروند دمکراتیک با تکیه بر روایتی شوآبی

صفحه 18-31
محمود مهر محمدی

3.

مبانی پداگوژیکی آموزش از دور و نظریه‌های آن

صفحه 32-41
حسین نجفی

4.

بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس

صفحه 42-59
مهدی سبحانی نژاد؛ اسماء ملازهی

5.

بررسی میزان آموزش مهارت‌های اشتغال‌زای مورد نیاز بازار کار در برنامه‌های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی

صفحه 60-72
حسین مومنی مهموئی؛ مرتضی کرمی؛ علی مشهدی

6.

راستی این همه هیاهو پیرامون الگو‌های تدریس برای چیست؟

صفحه 73-83
مسعود اسدی؛ اصغر شیر علی پور؛ محمد رضا بهرنگی

7.

اثر سه نوع متفاوت تمرینات ذهنی و مدل‌سازی بر خودکارآمدی دانشجویان دختر مبتدی

صفحه 84-91
طاهره باقرپور؛ رمضان جهانیان

8.

ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی

صفحه 92-104
مرتضی کرمی؛ سمیه بهمن آبادی؛ آرزو اسماعیلی

9.

بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه‌ پنجم ابتدایی شهر یزد

صفحه 105-117
سحر میرافشار؛ مهدی خان آبادی؛ ابوالفضل آزادنیا؛ سمیه سلطانی گردفرامرزی

10.

عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دانشکده علوم تربیتی (مطالعه موردی واحد رودهن)

صفحه 118-124
حسن شهرکی پور

11.

بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شهر کرمان

صفحه 125-135
فاطمه مهرابی فر؛ حمید مرتضوی؛ مهدی لسانی

12.

تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد

صفحه 136-146
ناصر محمدی محمدآبادی؛ محمد حسن باقری اتابک؛ علی جعفری ندوشن؛ ابوالفضل آزادنیا؛ سمیه سلطانی گردفرامرزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب