1.

تحلیلی بر نظریه‌‌ی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالت‌های آن برای برنامه‌ی درسی

صفحه 1-14
رحمت اله خسروی؛ سید مهدی سجادی

2.

پیش‌بینی راهبرد‌های مقابله‌ای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهت‌گیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز

صفحه 15-24
راضیه شیخ الاسلامی؛ ساره احمدی

3.

مقایسه روش‌‌های ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اساس استانداردهای چهارگانه ارزشیابی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران

صفحه 25-35
رسول داودی؛ محبوبه شکرالهی

4.

بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان دختر سال اول متوسطه منطقه‌‌ی 4 تهران

صفحه 36-49
رقیه آق ار کاکلی؛ نوش آفرین صفری؛ حسین حافظی کن کت

5.

مقایسه رفتار اطلاع‌یابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده

صفحه 50-65
احمد هاشمی؛ حسین فیاض بخش؛ حبیب نکویی؛ ابوذر همتی

6.

تأثیر نرم‌افزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه

صفحه 66-76
حسین مهدی زاده؛ یحیی صفری؛ محمد علی نادی؛ لیلا پاک نیا

7.

بررسی سرفصل برنامه‌ی تحصیلی دوره کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در آموزش عالی ایران

صفحه 77-88
ماریا نصیری؛ محمد حسین پور؛ عبدالحمید معرف زاده

8.

رابطه‌ی میان اضطراب ریاضی و سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 89-102
سعید احمدی؛ مجید احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب