1.

مطالعه پدیدارشناسانه معیارهای دانشجویان در انتخاب استاد راهنمای پایان نامه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد)

صفحه 1-22
جواد اسدی؛ بهرنگ اسماعیلی شاد

2.

تبیین و اعتبار سنجی شاخص های آموزش شایسته محور پلیس( مطالعه موردی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران)

صفحه 23-44
سید حسن خلیلی حسین آبادی؛ زهره سعادتمند؛ نرگس کشتی ارای

3.

تأملی بر مفهوم خاطره‌انگیزی و عوامل سازنده آن در دانشکده های آموزش معماری

صفحه 45-70
اکرم السادات خیرالسادات؛ سید محمدحسین آیت اللهی؛ سیده مرضیه طباییان؛ مرضیه پیراوی ونک؛ مریم قاسمی سیچانی

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای (7E) بر انگیزش به یادگیری در درس علوم تجربی

صفحه 71-94
علی عبدی؛ اقبال صفری

5.

تاثیر آموزش مهارت های آگاهی واج شناختی بر سرعت خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی

صفحه 95-118
اصغر لطیفی؛ ابوالقاسم یعقوبی

6.

نقش واسطه‌ای حافظه‌ی کاری (حلقه‌ی واج‌شناسی و حافظه‌ی دیداری-فضایی) در رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با اضطراب امتحان

صفحه 119-140
زهرا ماسنانی؛ احمد خامسان؛ محمد حسین سالاری فر

7.

ساخت و اعتباریابی پرسش نامه پارافیلیا بر روی مردان ایرانی

صفحه 121-139
آناهیتا نوری نیستانک؛ افشین صلاحیان؛ بیتا نصرالهی

8.

نقش تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر انتقادی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه

صفحه 140-162
امیر وشنی؛ فرانک موسوی؛ یحیی سالاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب