1.

واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی

صفحه 1-20
شیوا گوران؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور

2.

طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی

صفحه 21-34
امیرحسین علی بیگی؛ شهرزاد بارانی؛ مهدی کزمی دهکردی

3.

طراحی برنامه درسی سواد حقوقی

صفحه 35-48
کمال محمدزاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ محمد هادی صادقی؛ مهدی محمدی؛ محمد حسن کریمی

4.

بررسی نقش مؤلفه‌های شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی

صفحه 49-65
فریده نوری؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ محمد علی نادی

5.

برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه

صفحه 66-67
سمانه طاهری زاده؛ رسول شعبانی

6.

طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)

صفحه 78-92
سید حسن خلیلی؛ زهره سعادتمند؛ نرگس کشتی آرای کشتی آرای

7.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن

صفحه 93-107
مرضیه معتمدی محمدآبادی؛ الهام عظیمی؛ رضاعلی نوروزی

8.

بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی

صفحه 108-121
حلیمه مصری؛ ادریس اسلامی؛ کمال آفانی

9.

تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست

صفحه 122-138
زهرا ماشاءاللهی نژاد؛ حسین جعفری ثانی؛ بهروز مهرام؛ محمود سعیدی رضوانی؛ شیوا جلایری لایین

10.

مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی

صفحه 139-151
علیرضا بادله؛ حامد محمودزاده؛ رضا کبیری زاده

11.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر

صفحه 152-162
فهیمه اقاسی؛ هادی فرهادی؛ اصغر آقایی

12.

تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت

صفحه 163-172
هادی درزی رامندی؛ فاطمه یوسفی رامندی؛ محمد درزی رامندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب