1.

بررسی و تجزیه وتحلیل اثر بخشی دوره های آموزشی کارکنان ( مطالعه موردی: شرکت تولیدی والا قطعه)

صفحه 1-9
حسن میرزایی اهرنجانی؛ مرتضی موسی خانی؛ آمنه اکبری

2.

بهره‌گیری از سیاستهای طرف تقاضا در اخلاق کسب و کار

صفحه 11-16
جواد جاسبی؛ سروش دباغ

3.

ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای

صفحه 17-30
محمدرضا مهرگان؛ هادی سلامی؛ مصطفی خواجه

4.

بررسی موانع اجرای نظام پیشنهادها در سازمان¬های دولتی از نظر کارکنان

صفحه 31-38
اکبر حسن پور؛ محمود اسکندری

5.

بررسی عوامل اثرگذار بر سیستم ارگونومی در پاسخگویی به نیازهای مدیران و کارکنان مطالعه موردی: ایران خودرو

صفحه 39-48
محمد مهدی موحدی؛ مرتضی یوسفی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده¬های نفتی ایران (منطقه تهران)

صفحه 49-56
عبدالرضا میری؛ اسماعیل سبزیکاران

7.

مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

صفحه 57-68
ناصر جواهری‌زاده؛ جواد محرابی؛ فرهاد‌ بازوند

8.

مقایسه قدرت پیش بینی الگوهای ورشکستگی زاوگین ،زیمسکی و شیراتا در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 69-82
فرزین رضایی؛ مهدی گل دوز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب