1.

شناسایی معیارهای تعالی سازمانی در بخش دولتی

صفحه 1-6
ناصر میرسپاسی؛ غلام رضا معمارزاده؛ اکبر عالم تبریز

2.

بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید

صفحه 7-15
کامبیز حیدرزاده؛ مریم عبقری

3.

بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان و تعهد سازمانی کارکنان

صفحه 17-23
طیبه عباسی؛ شهریار حسن پور؛ رحمن حسنعلی پور هریس

4.

طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران)

صفحه 25-32
محمد طالقانی؛ ناصر حمیدی؛ سید علیرضا موسوی فر

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر اجرای فصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوری (توانمند سازی کارکنان) در سازمان های دولتی

صفحه 33-49
زهره داناصفهانی؛ حبیب اله طاهرپور

6.

نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی

صفحه 51-60
بیت اله اکبری مقدم؛ مهدی بهبودی؛ فرزانه جعفری

7.

بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات

صفحه 61-71
ناصر جواهری زاده؛ محمد بامنی مقدم؛ مینا خسروی

8.

بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی)

صفحه 73-81
محمد سلیمانی؛ جعفر برزگر قره باغ؛ جعفر صادق فیضی؛ یوسف پاشازاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب