1.

مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت طراحی ساز وکاری جهت ارزیابی آن در بخش دولتی ایران

صفحه 1-7
کیومرث احمدی؛ سیدمهدی الوانی؛ غلامرضا معمارزاده

2.

مدل ساختاری اثربخشی سازمانی: ارزیابی اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل سازمانی و مدیریت دانش در شرکت سایپا

صفحه 9-17
رضا واعظی؛ حمید فروزانفر

3.

ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی (مطالعه موردی: آموزش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه)

صفحه 19-29
مجید معتمدی؛ محمد مهدی موحدی؛ منا مرادی

4.

طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران

صفحه 31-38
سیدعلیرضا سیدصالحی

5.

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با کارآفرینی درون سازمانی

صفحه 39-49
حمید مددی

6.

بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی)

صفحه 51-59
حمید رضا دودانگه؛ صفر فضلی

7.

ارزیابی نقش های مدیران ورزشی و رابطه آن با رضایت شغلی کارکنان

صفحه 61-69
زهرا نوبخت رمضانی؛ الهام عطاری؛ ناهید صادقی

8.

رابطه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران در بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین)

صفحه 71-81
فاطمه فرجیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب