1.

بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری

صفحه 1-12
سید مهدی الوانی؛ مسعود سعید پناه

2.

ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید

صفحه 13-22
محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدر زاده؛ سارا خلیل حسنزاده

3.

مدلسازی سازمانی با استفاده از علم مهندسی سازه

صفحه 23-31
ناصر حمیدی؛ محمد اسماعیل حافظی؛ سیدعلی حاج سید تقیا

4.

مقایسه تاثیر ساختار مالکیت (خانوادگی- غیرخانوادگی) و ریسک عملیاتی بر عملکرد شرکت ها

صفحه 33-42
فرزین رضایی؛ مختار امینی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در هیئت مدیره های سازمان نظام پرستاری ایران

صفحه 43-52
محمد عطایی؛ کتایون پورمهدی؛ علی احمدی

6.

بکارگیری مدل تلفیقی تصمیم گیری چند معیاره فازی جهت ارزیابی و اولویتبندی شرکت های تولیدی عضو بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 53-64
علی محتشمی؛ رحمن حسنعلی پور هریس

7.

شناسایی عوامل موثر بر اجرای آئیننامه دورکاری در دستگاههای اجرایی قزوین و ارائه راهکارهای عملی

صفحه 65-74
جواد محرابی؛ ثریا طرلانی

8.

کاربرد الگوریتمهای مختلف یادگیری در پیشبینی قیمت سهام با استفاده از شبکه عصبی

صفحه 75-81
رضا کیانی ماوی؛ کامران صیادی نیک

9.

تبیین رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با تعلق خاطرکاری

صفحه 83-90
احمد عیسی خانی؛ اکبر حسن پور؛ سیما نقد فروشها

10.

(R&D) بررسی رابطه بین مالکیت نهادی، ساختار سرمایه و سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه

صفحه 91-99
امیر محمد زاده؛ محمد جواد کامیاب

11.

شناسایی حد بهینه معنویت سازمانی در رابطه با حداکثر نمودن عملکرد کارکنان موردکاوی استانداری قزوین

صفحه 101-108
عبدالرضا میری؛ فاطمه آقازاده؛ روح اله نوری

12.

(TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری

صفحه 109-118
وحید رندی؛ محسن خون سیاوش؛ بهروز معصومی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب