1.

بررسی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین-با رویکرد MADM

صفحه 1-9
مرتضی موسی خانی؛ امیر حسین شهروان مهر

2.

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه‏ های شهر تهران)

صفحه 11-20
سیدعلی اکبر احمدی؛ حمیدرضا عسگری ده آبادی

3.

تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد: مورد، بنگاه های کوچک استان مازندران

صفحه 21-30
کیهان تاجدینی؛ علی رضا معطوفی

4.

تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی (بررسی نقش میزان مجازی بودن بر رفتار اعضای تیم)

صفحه 31-39
محمد رحیم رمضانیان؛ عطیه صفردوست؛ فرزانه عبداللهیان

5.

بررسی شاخص های فرهنگ سازمانی و ارتباط آن با تحوّل سازمانی (مورد مطالعه یک سازمان نظامی)

صفحه 41-51
مصطفی رشیدی؛ قاسم جلیلوند

6.

طراحی یک مدل سیستم داینامیک برای مدیریت وجوه نقد شرکت های بازرگانی

صفحه 53-62
محمود البرزی؛ کیوان دادرس؛ داود قراخانی

7.

بررسی تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر توانمند سازی کارکنان از دیدگاه فراگیران در استانداری قزوین

صفحه 63-74
علی اکبر قهرمانی گلوزان؛ اعظم السادات مصطفوی

8.

بررسی ارتباط ابعاد پنج گانه شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی مدیران دانشگاه های پیام نور استان گیلان

صفحه 75-86
بلال نظریان؛ احمد عیسی خانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب