1.

شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران

صفحه 1-10
اسداله کریمی شهابی؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ سیدمهدی الوانی؛ محمود مدیری

2.

بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید

صفحه 11-18
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی؛ محمد بابازاده بائی؛ سید محمود حسینی امیری

3.

امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش با استفاده از تحلیل شبکه ای فازی

صفحه 19-31
علیرضا موتمنی؛ فرامرز کیانیان

4.

بررسی عملکرد مالی صنعت بانکداری به روش ویکور

صفحه 33-43
فرزین رضایی؛ حامد غیب دوست

5.

شناسایی راه های رفع موانع ارتقای شغلی زنان در سازمان‌های دولتی(مورد مطالعه: امور مالیاتی قزوین)

صفحه 46-56
زهره ملکی؛ محمد عطایی

6.

شناسایی موانع اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای توانمندی کارکنان بمنظور ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملی)

صفحه 57-63
شیرین عبدلی؛ جواد محرابی

7.

نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی

صفحه 65-73
ناصر آزاد؛ آزاده گودرزی

8.

تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار

صفحه 75-83
سحر ارشاد؛ نازنین جریده؛ علی بدیع زاده

9.

بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی

صفحه 85-92
نسرین دیانت نژاد؛ علیرضا ایرج پور

10.

تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی سازمانی

صفحه 93-104
رسول رضایی؛ داود قراخانی

11.

انتخاب استراتژی نگهداری و تعمیرات مناسب بویلرهای فایر تیوب در کارخانجات رنگرزی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی

صفحه 105-113
مهدی دارائی؛ محمدمهدی موحدی

12.

بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه

صفحه 115-121
مهدی کاظمی؛ رویا حجازی نیا

13.

رابطه هوش رقابتی و بازاریابی رابطه مند استراتژیک با وفاداری مشتریان بانک کارآفرین

صفحه 123-138
بهمن قیاس زاده؛ سعید صفاریان همدانی؛ فاطمه طاهری

14.

بررسی میزان تاثیر فرآیند مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و انبوه‎سازی

صفحه 139-151
حسام زندحسامی؛ اعظم تاریان درونکلا

15.

بررسی قدرت پیش بینی شاخص های بورس اوراق بهادار برای فعالیت های اقتصادی آینده در حوزه ی فرکانس

صفحه 153-162
امیر محمدزاده؛ پریسا کریم خانی

16.

بررسی رابطه هوش استراتژیک مدیران عملیاتی با اثربخشی تیم‌های خودگردان شرکت فولاد مبارکه

صفحه 163-178
زهرا فروغی؛ ناصر خانی؛ ایرج سلطانی

17.

شناسایی و رتبه‌بندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE

صفحه 179-190
سعید سفیدگران؛ حسن حاله

18.

نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری

صفحه 191-202
مانی آرمان؛ محبت جاویدفر

19.

بررسی همراستایی هوش رقابتی و عملکرد کارکنان در برنامه‌ریزی توسعة منابع انسانی

صفحه 203-210
احمدعلی یزدان پناه؛ نسیم پیرعلائی

20.

بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری

صفحه 211-219
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

21.

بررسی اثرات سرمایه روانشناختی بر اعتماد سازمانی در جو حمایتی ما بین کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

صفحه 221-228
غلامرضا شیسی؛ رضا خوش سیما؛ محمد غفاری فرد

22.

رابطه بین عوامل ساختاری و عوامل رفتاری نظام پیشنهادها با جذب مشارکت کارکنان

صفحه 229-236
هاجر عابدینی؛ ابراهیم گلشن

23.

تحلیل نگرش های شغلی کارکنان و تبیین جو سکوت سازمانی و رفتار سکوت سازمانی

صفحه 237-246
سیدکاظم میرمحمدی؛ سیدمهدی حسینی

24.

ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM

صفحه 247-263
علی اکبر قهرمانی؛ لیلا تقوایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب