1.

بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1399، صفحه 352-375
فاطمه نورشرق دهاقانی؛ حسن اسماعیل پور؛ حسین صفرزاده؛ بهروز قاسمی

2.

تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش

دوره 12، شماره 48، دی 1399، صفحه 54-74
فریدون اسماعیل پور؛ حسن اسماعیل پور؛ علیرضا امیرکبیری؛ فاطمه تم زار

3.

تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)

دوره 10، شماره 40، دی 1397، صفحه 1-16
پوریا حافظ تقوا؛ حسن اسماعیل پور

4.

شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مرداد 1402
مجید علی زاده؛ سینا نعمتی زاده؛ حسن اسماعیل پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب