1.

اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی

دوره 15، شماره 60، تیر 1398، صفحه 403-418
لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج

2.

تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی

دوره 15، شماره 57، مهر 1397، صفحه 71-82
لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب