1.

Identifying and modeling attitudinal factors associated with e-commerce purchase intention Case Study: Shahrvand Online Stores

دوره 3، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 1-13

2.

Identifying and Ranking the Components and Dimensions of E-Commerce Using the Meta-Synthesis Approach

دوره 5، شماره 3، پاییز 2019، صفحه 159-178
Mehrdad Rahimian؛ Farshid Namamian؛ Fakhraddin Maroofi؛ Alireza Moradi

3.

Investigating the factors affecting e-commerce in Iranian small and medium-sized enterprises (SMEs) in the world trade environment

دوره 3، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 74-92

4.

ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک

دوره 12، شماره 46، تابستان 1399، صفحه 165-181
اصغر باباپور؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویش

5.

بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه کرمان

دوره 2، شماره 1، زمستان 1390، صفحه 67-76
جهانیار بامداد صوفی؛ بهرام علیشیری؛ حمیده عبداللهی

6.

تأثیر تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی با استفاده از تابع ترنسلوگ

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 0-0
بهرام سحابی؛ پریسا شاکرپور؛ داریوش طهماسبی

7.

سنجش آمادگی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط جهت ورود به تجارت الکترونیکی

دوره 14، شماره 47، بهار 1398، صفحه 89-102
عباس طلوعی اشلقی؛ رضا رادفر؛ نقی شجاع؛ فرشید فرخی زاده

8.

واکاوی فقهی و حقوقی خیار غبن در قراردادهای الکترونیکی

دوره 8، شماره 30، تابستان 1396، صفحه 7-20
امیر احمدی؛ محمد رسول آهنگران


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.