1.

A Paradigmatic Model on the Role of Electronic Marketing Capabilities in Promoting Iranian Carpet Export Capacity

دوره 6، شماره 3، بهمن 2020، صفحه 205-236
Zahra Naeini Peikani؛ Shahnaz Nayebzadeh؛ Sayyed Hasan Hataminasab

2.

Design and Fitting of E-Commerce Implementation Model in Knowledge-Based Companies Active in the Field of Information and Communication Technology

دوره 7، شماره 3، آذر 2021، صفحه 185-211
Ali Hakimzadeh؛ Mohammad Ghasemi Namaghi؛ Ali Hosseinzadeh

3.

Identifying and modeling attitudinal factors associated with e-commerce purchase intention Case Study: Shahrvand Online Stores

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 1-13

4.

Identifying and Ranking the Components and Dimensions of E-Commerce Using the Meta-Synthesis Approach

دوره 5، شماره 3، مهر 2019، صفحه 159-178
Mehrdad Rahimian؛ Farshid Namamian؛ Fakhraddin Maroofi؛ Alireza Moradi

5.

Identifying the Effective Factors of Oral Electronic Marketing on Brand Equity

دوره 9، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 15-36
Azadeh Darvish؛ Fereshteh Lotfizadeh؛ Kambiz Hiedarzadeh؛ Rahim Mohtaram

6.

Investigating the factors affecting e-commerce in Iranian small and medium-sized enterprises (SMEs) in the world trade environment

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 74-92

7.

Investigation of Customer Purchase Intention towards Car Battery On-Site Delivery Services

دوره 15، شماره 2، آذر 2022، صفحه 249-255
Hairul Rizad Md Sapry؛ Nurfaziq Nordin؛ Abd Rahman Ahmad؛ Shathees Baskaran

8.

ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک

دوره 12، شماره 46، تیر 1399، صفحه 165-181
اصغر باباپور؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویش

9.

ارائه مدل بومی تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در حوزه تجارت الکترونیک

دوره 13، شماره 44، خرداد 1400، صفحه 21-31
محسن ورزشکار؛ مرتضی موسی خانی؛ علی داوری؛ کامبیز حیدرزاده

10.

ارائه مُدل تحلیلی تجارت الکترونیک صنایع آموزشی ایران

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 46-58
پرستو گودرزی؛ عباس باقری

11.

ارائه مدل کارآمد ظرفیت‌های مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران

دوره 15، شماره 58، تیر 1402، صفحه 200-217
علی رضا مهرپویان؛ مرتضی بکی حسکویی

12.

افشای اسرار تجارت الکترونیکی در حقوق رقابت ایران و اتحادیه اروپا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1402
,ودود برزی؛ علی غریبه؛ اسماعیل صغیری؛ ناصر مسعودی

13.

افشای اسرار تجارت الکترونیکی در حقوق رقابت ایران و اتحادیه اروپا

دوره 1، شماره 3، آذر 1401، صفحه 1-18
,ودود برزی؛ علی غریبه؛ اسماعیل صغیری؛ ناصر مسعودی

14.

بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد ناحیه غرب تهران)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 178-201
ودود جوان امانی؛ حمید اکبری

15.

بررسی تأثیر تجارت الکترونیک و هزینه‌های تحقیق و توسعه بر توسعه اقتصادی کشورهای منتخب خاورمیانه

دوره 1، شماره 2، آذر 1401، صفحه 98-109
سامان اطهری؛ تیمور محمدی

16.

بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه کرمان

دوره 2، شماره 1، دی 1390، صفحه 67-76
جهانیار بامداد صوفی؛ بهرام علیشیری؛ حمیده عبداللهی

17.

بررسی فرصت‏های تجارت الکترونیک در متاورس

دوره 1، شماره 2، خرداد 1402، صفحه 119-134
جبرئیل مرزی علمداری؛ محمد حسن حدادی؛ احد شاه آبادیان

18.

بررسی فقهی حکم آموزش کسب و کار با عامل هوش مصنوعی

دوره 19، شماره 72، شهریور 1402، صفحه 262-285
مهدی محمدیان امیری؛ علی اکبر ایزدی فرد

19.

تأثیر تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی با استفاده از تابع ترنسلوگ

دوره 7، شماره 2، مهر 1397
بهرام سحابی؛ پریسا شاکرپور؛ داریوش طهماسبی

20.

جستاری روایی و قرآنی در ادله‌ی آزادی قرادادهای تجاری الکترونیکی

دوره 13، شماره 49، خرداد 1401، صفحه 32-52
امیر احمدی

21.

سنجش آمادگی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط جهت ورود به تجارت الکترونیکی

دوره 14، شماره 47، اردیبهشت 1398، صفحه 89-102
عباس طلوعی اشلقی؛ رضا رادفر؛ نقی شجاع؛ فرشید فرخی زاده

22.

شناسایی شرایط علی موثر بر تجارت الکترونیک در صنعت ورزش کشور

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 19-30
میثم رحیمی زاده؛ مصطفی محمدی رئوف

23.

طراحی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی

دوره 3، شماره 3، آذر 1402
محمدحسین نفر؛ شیوا ازادفدا؛ علی محمد صفانیا؛ الهه حیدیریان

24.

نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی

دوره 12، شماره 48، دی 1399، صفحه 428-444
لیلا کردنائیج؛ سید عباس حیدری

25.

واکاوی فقهی و حقوقی خیار غبن در قراردادهای الکترونیکی

دوره 8، شماره 30، تیر 1396، صفحه 7-20
امیر احمدی؛ محمد رسول آهنگران



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب