1.

بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی

دوره 15، شماره 56، خرداد 1401، صفحه 123-139
حمیدرضا محمودی؛ نازیلا محرابی

2.

بررسی علل تعارض در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی مراکز استان و نقش آن در رضایت شغلی آنان

دوره 7، شماره 30، اردیبهشت 1391، صفحه 1-22
فاطمه زارع

3.

بررسی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی استان گیلان

دوره 12، شماره 46، آبان 1398، صفحه 15-23
سید علی اصغر رضوی؛ حمیدرضا تمدن

4.

بررسی میزان گرایش به مطالعه منابع مذهبی: مطالعه موردی در شهرستان ارومیه

دوره 13، شماره 49، مرداد 1399
موسی یمین فیروز؛ زهرا کریم خانی

5.

بررسی موانع ساختاری و رفتاری مدیریت مشارکتی در کتابخانه های عمومی استان مازندران

دوره 4، شماره 14، آذر 1390، صفحه 59-70
حسن صیامیان؛ معصومه لطیفی؛ حسین مهدیزاده

6.

بررسی نگرش کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران به مدیریت دانش

دوره 7، شماره 25، شهریور 1393، صفحه 103-116
حسن صیامیان؛ افسانه شهرابی؛ فهیمه باب الحوائجی

7.

بررسی وضع موجود و ارائه طرح پیشنهادی تأسیس شبکة اطلاع رسانی برای کتابخانه‌های عمومی درجة یک سراسر ایران

دوره 1، شماره 2، آذر 1387، صفحه 31-50
نشانه پاکدامن

8.

رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 32، خرداد 1395، صفحه 89-100
سارا مرادی؛ مظفر چشمه سهرابی؛ محمود مرادی

9.

شرایط زمینه‌ای لازم برای بروز خلاقیت در کتابداران کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان فارس

دوره 8، شماره 28، اردیبهشت 1394، صفحه 39-48
علی بیرانوند؛ فرامرز سهیلی

10.

شناسایی موانع مستندسازی تجارب کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی ( مطالعه‌ای دلفی)

دوره 13، شماره 50، آبان 1399، صفحه 76-89
حمیدرضا محمودی؛ نازیلا محرابی

11.

نقش کتابخانه های عمومی شهرداری تهران در ارتقای سرمایه اجتماعی شهروندان

دوره 12، شماره 46، آبان 1398، صفحه 94-108
زهره میرحسینی؛ نشانه پاکدامن؛ الهه نفری زاویه

12.

نقش کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور در افزایش سواد اطلاعاتی شهروندان

دوره 6، شماره 20، خرداد 1392، صفحه 39-54
منصور تاجداران؛ معصومه کربلا آقائی کامران؛ سبیکه عاملی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب