1.

Learning Styles and Attention Control; the Case of Iranian Female EFL Learners

دوره 10، شماره 4، اسفند 2022، صفحه 565-580
Hamid Gholami؛ Ensieh Aramesh؛ Samira Golshani

2.

Match and Mismatch between Learning and Teaching Style in the Agricultural Education Process

دوره 10، شماره 3، آذر 2020، صفحه 233-242
Khoshghadam Khaledi؛ Mohammad Chizari؛ Enayat Abbasi؛ Hasan Sadighi

3.

On the Interrelationships among Undergraduate English Foreign Language Learners’ Speaking Ability, Personality Traits, and Learning Styles

دوره 6، شماره 3، خرداد 2018، صفحه 65-86
Zahra Zohoorian؛ Purya Baghaei؛ Mahsa Parikari

4.

The relationship between EFL learners’ learning style preferences and their satisfaction with online education

دوره 11، شماره 2، بهمن 2022، صفحه 267-292
Alireza Tayebi؛ Mohammad Javad Riasati

5.

The Relationship Between Infomorphology of Graduate Students of Educational Sciences and their Learning Style

دوره 4، شماره 2، تیر 2018، صفحه 37-50
Azar Behi

6.

The Relationship between Learning Style and Iranian Intermediate EFL Learners' Speaking Performance

دوره 6، شماره 1، آذر 2017، صفحه 71-84
Mohadese Rabiee؛ Mohammad Taghi Hassani

7.

بررسی ارتباط بین سبک‌های یادگیری و جهت‌گیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان بستان‌آباد در سال تحصیلی 92-91

دوره 7، شماره 27، آذر 1393، صفحه 55-66
علی‌اصغر کوشافر؛ نادره حسنی زنگبار؛ یوسف ستاری

8.

بررسی رابطه سبک‌های یادگیری و پیشرفت تحصیلی با واسطه‌گری راهبردهای آگاهی فراشناختی در بین دانشجویان

دوره 4، شماره 13، خرداد 1390، صفحه 79-94
سمیرا ساقی؛ غلامرضا چلبیانلو؛ امین فاضل؛ مهدی محمدی

9.

رابطه بین سبک‌های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختردبیرستانی شهر اصفهان

دوره 9، شماره 33، شهریور 1391، صفحه 131-140
جهانبخش رحمانی؛ مینا ازلی

10.

سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه مناطق روستایی شهرستان کوهرنگ

دوره 14، شماره 60، آذر 1398، صفحه 119-136
موسی محمودی برام؛ مهدی نوری پور؛ فریبرز نیکدل

11.

شناسایی سبک‌های یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفه‌ای

دوره 11، شماره 41، تیر 1393، صفحه 1-11
علی غنایی؛ اعظم محمدزاده قصر؛ حمیده پاکمهر؛ الهه حجار

12.

فراتحلیل روابط انواع سبک‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی فراگیران

دوره 16، شماره 62، شهریور 1402، صفحه 131-153
نگار استوار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب