1.

The Impact of Teachers’ Self-evaluations through Rubrics versus Supervisors’ Observation on their Performance in Setting Group-work Activities

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 23-36
Bahram Bagheri؛ Elaheh Safari Pakrou

2.

The impacts of Direct and Indirect Observation on EFL Iranian Teachers' Teaching Quality Improvement

دوره 6، شماره 4، شهریور 2018، صفحه 7-32
Shokofe Rezaie؛ Mohammad Taghi Hasani

3.

اثر فسخ نسبت به تصرفات ناقل در حقوق ایران و فقه امامیه

دوره 4، شماره 4(پیاپی16)، مهر 1403، صفحه 29-45
حسین جعفری صامت؛ مهشید سادات طبائی؛ جواد نیک نژاد

4.

ارزش آفرینی بنگاه مادر تخصصی صنایع پتروشیمی با دیدبانی کسب و کارهای تابعه

دوره 3، شماره 3، آذر 1399، صفحه 185-201
علی عبدالی؛ غلامرضا گودرزی؛ طهمورث سهرابی؛ عرفان موحدی فر

5.

بازپژوهی فقهی مسئولیت کیفری ناظر غیر دیده بان در جنایت قتل عمد

دوره 18، شماره 68، شهریور 1401، صفحه 170-194
محمد نوذری فردوسیه؛ علیرضا رستمی قفس آبادی؛ محمد حسین جهانی

6.

بررسی رابطة بین سلامت سازمانی با اثربخشی مدیران مدارس مدیریت آموزش و پرورش شهرتهران

دوره 2، شماره 6، شهریور 1388، صفحه 119-151
مهدی شریعتمداری

7.

بررسی نقش یادگیری اجتماعی و عرفی در تغییرات الگوهای حرکتی در هیپ‌‌هاپ‌کاران

دوره 11، شماره 36، خرداد 1396، صفحه 235-248

8.

تبیین رویکرد شهودی ملاصدرا در در ادراک عقلی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 1-13
محمدکاظم رضا زاده جودی

9.

تعیین مؤلفه‌های نظارت حمایتی و ارائه مدل ادراکی مناسب برای آن در نظام آموزش و پرورش کشور.

دوره 4، شماره 13، فروردین 1386، صفحه 25-50
اسدالله خدیوی؛ حمید ملکی

10.

دیدبانی متغیرهای تاثیرگذار «در سطح صنعت» به منظور ارزش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان مادری

دوره 18، شماره 63، اردیبهشت 1402، صفحه 121-143
علی عبدالی؛ عرفان موحدی فر

11.

نیمایوشیج، شاعرِ شهود و طبیعت

دوره 2، شماره 5، دی 1385، صفحه 1-15
عباس باقی نژاد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب