1.

اثربخشی آموزش سرمایه روانشناختی بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان زن مدارس ابتدایی شهر بهبهان

دوره 9، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 133-150
نصراله قشقایی زاده

2.

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی مبتنی برتئوری انتخاب برخودارزشمندی وکیفیت زندگی معلمان زن متاهل

دوره 13، شماره 48، شهریور 1399، صفحه 91-103
منیره جوانمرد؛ علی خانه کشی

3.

ارتباط بین توانمند سازی روانشاختی و یادگیری سازمانی در معلمان زن تربیت بدنی استان اردبیل

دوره 8، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 42-53
لیلا نقوی؛ مهرداد محرم زاده

4.

ارتباط توانمندسازی روان شناختی و یادگیری سازمانی در معلمان زن تربیت بدنی استان اردبیل

دوره 6، شماره 15، آذر 1393، صفحه 105-116
مهرداد محرم زاده؛ لیلا نقوی

5.

بررسی رابطه توانمندسازی روان شناختی با رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس

دوره 8، شماره 2، تیر 1393، صفحه 89-114
حسین صمدی میارکلایی؛ حمزه صمدی میارکلایی

6.

بررسی سطح آگاهی زیست محیطی معلمان زن

دوره 6، شماره 21، مهر 1393، صفحه 105-118
نفیسه صالحی؛ آزیتا کوشافر

7.

پیش بینی کیفیت زندگی معلمان زن براساس متغیرهای هوش سازمانی و هوش معنوی

دوره 11، شماره 39، اسفند 1396، صفحه 89-106
مهدی زیرک؛ هادی پورشافعی؛ ملیحه غریبی؛ غلامرضا ثناگوی محرر

8.

رابطه کمال‌گرایی مثبت و منفی و جو سازمانی با رضایت شغلی معلمان زن مقطع دوم متوسطه شهر مشهد

دوره 12، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 85-97
زهرا صالحی‌فرد؛ نرجس خاتون ذبیحی حصاری

9.

رابطههوش معنویوخودکارآمدی با شادکامی معلمانزن دوره دوم متوسطه

دوره 9، شماره 31، خرداد 1396، صفحه 128-149
ندا نورانی1 نورانی؛ دکتر وحیده باباخانی؛ دکتر سعیده بزازیان

10.

رابطه هوش هیجانی و سرمایه روانشناختی با فرسودگی شغلی معلمان

دوره 5، شماره 43، تیر 1396، صفحه 1-12
مجید صدوقی؛ رینب زرجینی

11.

رابطه ویژگی های شخصیتی و حمایت اجتماعی با رضایت شغلی معلمان زن شهر اهواز

دوره 1، شماره 1، مهر 1388، صفحه 70-80
پرویز عسکری؛ فرح نادری؛ کبرا هیکل



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب