1.

ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاه‌های ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z)

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 70-81
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

2.

بهبود سیستم‏های پیشنهاد دهنده با استفاده از یک مدل لایه‏ای اعتماد آگاه از اطمینان

دوره 9، پائیز و زمستان 1395، اسفند 1395، صفحه 62-73
سمانه شیبانی؛ حسن شاکری

3.

تحلیل و تبیین جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری اعتماد عمومی در نخبگان ورزشی

دوره 14، شماره 45، خرداد 1401، صفحه 251-269
مهسا دارا؛ بهرام قدیمی؛ سید سعید آقایی

4.

تحلیل وضعیت اعتماد اجتماعی و ابعاد آن در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اسفند 1402
سمیه تاجیک اسماعیلی

5.

سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران

دوره 4، شماره 13، فروردین 1391، صفحه 57-70
حسن گیوریان؛ علی سامانی

6.

مسیریابی مبتنی بر اعتماد پویا و پنجره‌ی لغزان بهبودیافته در شبکه‌های حسگر بی‌سیم

دوره 14، شماره 2، اسفند 1400
موهبه سادات کاتبی؛ حسن شاکری؛ فرزاد تشتریان

7.

نقش قواعد فقهی در اعتماد عمومی

دوره 4، شماره 1(پیاپی13)، دی 1402، صفحه 117-136
سید محمود حسینی؛ سیدعلی پورمنوچهری؛ جمشید معصومی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب