1.

The Causal Model of Brand Personality,Risk Aversion and Customer Loyalty

دوره 5، شماره 3، پاییز 2019، صفحه 193-208
Mehdi Rostami؛ Hamid Foroghi Pour؛ Reza Saboonchi

2.

ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند

دوره 6، 1(20) بهار، بهار 1391، صفحه 59-78
حسین عماری؛ احمد زنده دل

3.

رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار

دوره 12، شماره 45، زمستان 1398، صفحه 47-75
مهدی رستمی؛ حمید فروغی‌پور؛ رضا صابونچی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.