1.

Designing and Explaining the Model of Brand Experience with the Citizenship Behavior of Customers in the Banking Industry

دوره 9، شماره 3، مهر 2023، صفحه 229-247
Mina RezaSoltani؛ Shahrbanoo Gholipour Fereydooni؛ Seyyed Ali Nabavi Chashmi؛ Mojtaba Maleki

2.

The Causal Model of Brand Personality,Risk Aversion and Customer Loyalty

دوره 5، شماره 3، مهر 2019، صفحه 193-208
Mehdi Rostami؛ Hamid Foroghi Pour؛ Reza Saboonchi

3.

ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند

دوره 6، 1(20)بهار، خرداد 1391، صفحه 59-78
حسین عماری؛ احمد زنده دل

4.

بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد)

دوره 10، شماره 40، آذر 1400، صفحه 47-64
امیر غفوریان شاگردی؛ سپیده شیروانی مقدم

5.

تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 3، شماره 3، آذر 1402
عابد محمودیان؛ آکو ابراهیم فقی؛ فرید گنجی؛ هانیه غلامی

6.

رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار

دوره 12، شماره 45، اسفند 1398، صفحه 47-75
مهدی رستمی؛ حمید فروغی‌پور؛ رضا صابونچی

7.

طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان

دوره 12، شماره 47، مهر 1399، صفحه 172-196
رضا بیگ مرادی؛ علیرضا روستا؛ اسفندیار دشمن زیاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب