1.

ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران

دوره 12، شماره 45، فروردین 1399، صفحه 21-52
علی امیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ ادریس محمودی

2.

بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید

دوره 8، ویژه نامه، اسفند 1395، صفحه 11-18
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی؛ محمد بابازاده بائی؛ سید محمود حسینی امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب