1.

A Comparative Study Of Behavioral Responses Of Green Hotel Customers In Iran And A European Country

دوره 6، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 78-88
Majid Alizadeh؛ Sina Nematizadeh؛ Hassan Esmailpour

2.

Evaluating the effectiveness of green marketing of socio-economic organizations in reducing environmental pollution

دوره 5، شماره 1، تیر 2021، صفحه 1-9
Hojjat Nazari؛ Sadegh Zibakalam؛ Mohammad Reza Parvin

3.

Green Sport Marketing Mix on Sportswear Consumers Purchasing Behavior

دوره 4، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 45-56
Mohammad Khorsandi-Fard؛ Reza Ismaeelzadeh

4.

Present and Test the Corporate Social Responsibility Model in the Field of Green Marketing with Emphasis on Brand Affiliation from the Perspective of Organic Products' Consumers

دوره 13، شماره 1، خرداد 2023، صفحه 1-15
Roza Taati؛ Abdolhamid Ebrahimi؛ Hamidreza Saeidnia؛ Zahra Alipour Darvishi؛ Mohammad Taleghani

5.

Presenting a Paradigm Model of Green washing based on the Grounded Theory Approach

دوره 9، شماره 2، تیر 2023، صفحه 17-27
mahsa jandaghi؛ Mahmud Naderi Beni

6.

بررسی بررسی چگونگی تلفیق بازاریابی سبز و خوشه صنعتی با ارائه خوشه صنعتی سبز در راستای خروج از بحران های زیست محیطی کشور

دوره 6، شماره 18، دی 1390، صفحه 35-50
مهرداد علی پور؛ حسین بدیعی؛ سید مهدی منیری

7.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm

دوره 2، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 44-67
سیمین صفوی

8.

به کارگیری نظریه‎ی رفتار برنامه‎ریزی شده در بررسی قصد خرید سبز مصرف‎کنندگان

دوره 6، شماره 18، آذر 1393، صفحه 23-30
حسام زندحسامی؛ شیما پروینچی

9.

شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مرداد 1402
مجید علی زاده؛ سینا نعمتی زاده؛ حسن اسماعیل پور

10.

شناسایی مقوله‌های موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقوله‌ها با استفاده از راهبرد نظریه مفهوم‌سازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد)

دوره 17، شماره 60، تیر 1401، صفحه 146-162
امید محمدی؛ علی پیرزاد؛ سید نجم الدین موسوی

11.

نقش زن در بازاریابی سبز

دوره 3، شماره 8، تیر 1390، صفحه 49-59
سهیلا زرین جوی الوار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب