1.

بررسی ارتباط سودآوری و شهرت شرکت بر افشای مسئولیت اجتماعی شرکتی در ایران An Investigation of the Relationship between Profitability and Company Reputations on Corporate Social Responsibility Disclosure in Iran

دوره 15، شماره 55، شهریور 1400، صفحه 269-296
محبوبه خان احمدی؛ محسن دستگیر؛ سعید علی احمدی

2.

بررسی تاثیر شهرت شرکت بر هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران

دوره 1، شماره 2، آذر 1400، صفحه 109-135
باقر مختاری؛ علی جعفری

3.

بررسی تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز)

دوره 1، شماره 3، آذر 1400، صفحه 55-82
حسن سلطانی؛ فاطمه درویشی

4.

تأثیر کیفیت سیستم مدیریت ریسک سازمانی و ویژگی‌های کمیته حسابرسی بر شهرت شرکت‌

دوره 14، شماره 54، مرداد 1401، صفحه 207-232
یعقوب دانشی؛ علی اسماعیل زاده

5.

تبیین ارزش‌های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)

دوره 6، شماره 18، آذر 1393، صفحه 31-39
علیرضا موتمنی؛ هادی مرادی؛ امین همتی

6.

نقش شفافیت اطلاعات حسابداری بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و شهرت شرکت

دوره 9، شماره 19، شهریور 1397، صفحه 72-93
فاطمه صراف؛ مهدی یونسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب