1.

ارائه مدل رفتاری مشتریان در میزان پذیرش و شیوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با توسعه و تحلیل تئوری UTAUT

دوره 12، شماره 43، دی 1399، صفحه 1-18
یاسمن مدبرنیا؛ حسین وظیفه‌دوست؛ محمدعلی عبدالوند

2.

بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان

دوره 9، ویژه‌نامه، اسفند 1396، صفحه 29-39
نرگس دل‌افروز؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ آرمین گلی

3.

بررسی نقش پشیمانی از خرید و تجربه مشتری بر نیت رفتاری مشتریان با نقش میانجی مزیت رقابتی محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 دی 1402
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

4.

بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 47-62
ریحانه خیزاب؛ مریم رستمی جام خانه؛ مجید نصیری؛ راضیه خیزاب

5.

تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مهر 1402
محمد سیوان نوری؛ نوید مهتاب

6.

رابطه کیفیت خدمات گردشگری با نیات رفتاری گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1398
مهدی بابایی؛ الهام سعیدی

7.

کیفیت خدمات گردشگری و نیات رفتاری گردشگران ورزشی

دوره 11، شماره 33، خرداد 1398، صفحه 83-95
مهدی بابایی؛ الهام سعیدی

8.

نقش تعدیل‌گر رضایت‌مندی در ارتباط بین کیفیت خدمات فوق‌برنامه‌های ورزشی و نیات رفتاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 مرداد 1399
شایسته حسام فر؛ علی زارعی؛ محمد علی اصلانخانی؛ زینت نیک آئین

9.

نقش تعدیلگر نوآوری باز در تاثیر جذابیتهای وب‌سایت بر نیات رفتاری مشتریان

دوره 12، شماره 2، آذر 1401، صفحه 51-84
آرزو حسین زاده؛ حمید خداداد حسینی؛ عادل آذر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب