1.

بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان

دوره 1396، ویژه‌نامه، زمستان 1396، صفحه 29-39
نرگس دل‌افروز؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ آرمین گلی

2.

رابطه کیفیت خدمات گردشگری با نیات رفتاری گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1398
مهدی بابایی؛ الهام سعیدی

3.

کیفیت خدمات گردشگری و نیات رفتاری گردشگران ورزشی

دوره 11، شماره 33، بهار 1398، صفحه 83-95
مهدی بابایی؛ الهام سعیدی

4.

نقش تعدیل‌گر رضایت‌مندی در ارتباط بین کیفیت خدمات فوق‌برنامه‌های ورزشی و نیات رفتاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 مرداد 1399
شایسته حسام فر؛ علی زارعی؛ محمد علی اصلانخانی؛ زینت نیک آئین


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.