تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,565,720 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,735,325 |
1. | Impact of Dynamic Assessment on ADHD Learners’ Knowledge of L2 Vocabulary and Working Memory: A Case Study | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402 | ||
Hadiseh Salehi؛ Roya Khoii؛ Ali Akbar Arjmandnia | ||
2. | Level of Grammatical Proficiency and Acquisition of Functional Projections: The case of Iranian learners of English language | |
دوره 9، شماره 34، تیر 2021، صفحه 25-39 | ||
Fariba Khorvash؛ Ahmadreza Lotfi؛ Ahmad Ameri-Golestan | ||