غریبی, حسن, اصلانی, جلیل, عبدالملکی, مهزاد. (1397). اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش‌های‌چندگانه بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پنجم ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), 61-74. doi: 10.30486/jsre.2018.539725
حسن غریبی; جلیل اصلانی; مهزاد عبدالملکی. "اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش‌های‌چندگانه بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پنجم ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 56, 1397, 61-74. doi: 10.30486/jsre.2018.539725
غریبی, حسن, اصلانی, جلیل, عبدالملکی, مهزاد. (1397). 'اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش‌های‌چندگانه بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پنجم ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), pp. 61-74. doi: 10.30486/jsre.2018.539725
غریبی, حسن, اصلانی, جلیل, عبدالملکی, مهزاد. اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش‌های‌چندگانه بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پنجم ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 15(56): 61-74. doi: 10.30486/jsre.2018.539725


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب