1.

انعکاس جایگاه و اهمیت میان‌رشته‌ای‌ها در مصوّبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه‌های توسعه کشور

صفحه 1-15
سولماز نورآبادی؛ مهدی سبحانی نژاد؛ محبوبه فناخسرو

2.

روش‌های تدریس مبتنی بر توسعة آینده‌پژوهی در آموزش عالی ایران: مطالعة کیفی

صفحه 16-29
مهدی کشاورزی؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ محمد علی نادی خوراسگانی

3.

تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسه‌ای آرای کانت و ملا احمد نراقی

صفحه 30-48
مهدی سبحانی نژاد؛ نجمه احمدابادی ارانی؛ طاهره جلالوند؛ آزاد محمدی

4.

طراحی برنامه درسی پژوهش‌محور در علوم تجربی پایه ششم دوره ابتدایی

صفحه 49-60
زهرا ایجادی؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری

5.

اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش‌های‌چندگانه بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پنجم ابتدایی

صفحه 61-74
حسن غریبی؛ جلیل اصلانی؛ مهزاد عبدالملکی

6.

رابطة موفقیت‌خواهی، اشتیاق یادگیری و اهداف پیشرفت با معنی تحصیل دانش‌آموزان

صفحه 75-93
ناصر بجنوردی شلیگانی؛ محبوبه سلیمان پور عمران

7.

مطالعة اثربخشی محتوای برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور بر نیازهای شغلی آنان (مطالعه موردی: محتوای برنامه درسی فیزیک کاربردی)

صفحه 94-108
اشرف السادات شکرباغانی

8.

راهکارهای طراحی طبیعت‌محور فضاهای آموزشی دوره ابتدایی برای تحقق اهداف برنامه درسی ملی

صفحه 109-131
سیده سمیه میرمرادی

9.

مطالعة رابطه بین میزان به‌کارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویان

صفحه 132-147
حسن اسلامیان؛ زهرا اسلامیان؛ مرتضی کرمی

10.

رابطة بین یادگیری خود راهبر، خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم‌دانش

صفحه 148-161
بتول فرخ؛ بدری شاه طالبی

11.

رابطة شیوة تدریس معلّمان و پرورش نگرش‌علمی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران

صفحه 162-173
فرشیده فتحی هفشجانی؛ محبوبه عارفی؛ کوروش فتحی واجارگاه

12.

رابطة سبک‌های یادگیری با روش‌های تدریس ترجیحی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان میبد

صفحه 174-185
بی بی عشرت زمانی؛ زهرا رعیت رکن آبادی؛ نرگس سعیدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب