میکائیلی, حسین, نوربخش, مهوش, کهندل, مهدی. (1399). ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(37), 49-67.
حسین میکائیلی; مهوش نوربخش; مهدی کهندل. "ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 37, 1399, 49-67.
میکائیلی, حسین, نوربخش, مهوش, کهندل, مهدی. (1399). 'ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(37), pp. 49-67.
میکائیلی, حسین, نوربخش, مهوش, کهندل, مهدی. ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(37): 49-67.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب