| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,565,184 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,270,105 |
مطالعه درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی | ||
| مدیریت نوآفرینی | ||
| مقاله 2، دوره 2، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 17-26 اصل مقاله (1.02 M) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| غللامرضا صفری* 1؛ محمد نیکنام2 | ||
| 1استادیارگروه تربیت بدنی،واحد نورآباد ممسنی اداره آموزش و پرورش، نورآباد ممسنی،ایران | ||
| 2اداره آموزش و پرورش، نورآباد ممسنی،ایران | ||
| چکیده | ||
| هدف از این تحقیق، تعیین ارتباط بین درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس است. این تحقیق کاربردی و از نوع توصیفی و همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس به تعداد 114 نفر بود، که از این تعداد 93 نفر به عنوان نمونه و به روش نمونه گیری کل شمار با محقق همکاری کردند.ابزار جمع آوری دادهها پرسشنامه های استاندارد درگیری شغلی قنبری و همکاران (1394)،یادگیری سازمانی سوالی نیفه(2001) و نوآوری سازمانی اسماعیل و همکاران (۲۰۰۲) بود. برای توصیف دادهها از روش های آمار توصیفی و برای تجزیه استنباطی دادهها از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون و معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که بین درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی رابطه ی مثبت و معناداری وجود نداشت (01/0P ≤). که بین درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی رابطه ی مثبت و معناداری وجود نداشت (01/0P ≤). | ||
| کلیدواژهها | ||
| درگیری شغلی؛ یادگیری سازمانی؛ نوآوری سازمانی؛ کارکنان؛ اداره کل ورزش و جوانان فارس | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 178 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 97 |
||