تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,623 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,416,488 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,445,032 |
مطالعه درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی | ||
مدیریت نوآفرینی | ||
مقاله 2، دوره 2، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 17-26 اصل مقاله (1.02 M) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
غللامرضا صفری* 1؛ محمد نیکنام2 | ||
1استادیارگروه تربیت بدنی،واحد نورآباد ممسنی اداره آموزش و پرورش، نورآباد ممسنی،ایران | ||
2اداره آموزش و پرورش، نورآباد ممسنی،ایران | ||
چکیده | ||
هدف از این تحقیق، تعیین ارتباط بین درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس است. این تحقیق کاربردی و از نوع توصیفی و همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس به تعداد 114 نفر بود، که از این تعداد 93 نفر به عنوان نمونه و به روش نمونه گیری کل شمار با محقق همکاری کردند.ابزار جمع آوری دادهها پرسشنامه های استاندارد درگیری شغلی قنبری و همکاران (1394)،یادگیری سازمانی سوالی نیفه(2001) و نوآوری سازمانی اسماعیل و همکاران (۲۰۰۲) بود. برای توصیف دادهها از روش های آمار توصیفی و برای تجزیه استنباطی دادهها از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون و معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که بین درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی رابطه ی مثبت و معناداری وجود نداشت (01/0P ≤). که بین درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی رابطه ی مثبت و معناداری وجود نداشت (01/0P ≤). | ||
کلیدواژهها | ||
درگیری شغلی؛ یادگیری سازمانی؛ نوآوری سازمانی؛ کارکنان؛ اداره کل ورزش و جوانان فارس | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 168 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 95 |