1.

بررسی موانع و مشکلات دوره های آموزشی ترویج کشاورزی از دیدگاه کشاورزان شرکت کننده در دوره های ترویج شهرستان دزفول

صفحه 3-15
محسن نظرزاده زارع؛ کمال درانی؛ مسعود غلامعلی لواسانی

2.

طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران

صفحه 16-25
خلیل غفاری؛ اسماعیل کاظم‌پور؛ علی حسینی‌مهر

3.

بررسی تأثیر سبک‌های فکر برمیزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 26-31
تورج حسینی هفشجانی؛ بهرام صالح صدق‌پور

4.

مقایسه مهارت‌های تدریسِ معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی، دولتی و پیام‌نور

صفحه 32-41
سعید احمدی؛ حسن خضری

5.

رابطه فراشناخت و عملکرد در درس متون تخصصی

صفحه 42-52
فروغ تن‌ساز؛ محترم نعمت‌طاووسی

6.

تأثیر آموزش تفکر انتقادی، حل مسأله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان

صفحه 53-61
محمد علی نادی؛ مریم گردان‌شکن؛ محسن گلپرور

7.

تأثیر دو شیوه تدریس استقرایی و قیاسی بر نمرات ریاضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه

صفحه 62-71
سیامک اشرفی؛ خسرو جهان‌سیر

8.

ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامه‌های درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند

صفحه 72-83
فرهاد شفیع‌پور مطلق؛ محمدحسین یارمحمدیان

9.

تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

صفحه 84-95
یوسف نامور؛ عزت‌الله نادری؛ علی شریعتمداری؛ مریم سیف نراقی

10.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی تعلیمات اجتماعی دورۀ راهنمایی تحصیلی از منظر نوع رویکرد آموزش شهروندی

صفحه 96-108
محمدتقی محمودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب