1.

مبانی و عناصر برنامه درسی مدارس والدورف آلمان

صفحه 1-7
حسین قاسم پورمقدم

2.

تبیینی نو از مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن

صفحه 8-21
مهدی سبحانی نژاد؛ نجمه احمدابادی ارانی؛ حسن نجفی؛ علی عبداله یار؛ آزاد محمدی

3.

تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری

صفحه 22-34
سیدمحمدعلی میرجلیلی؛ احمدعلی فروغی ابری؛ آذر قلی زاده؛ محمدحسین یارمحمدیان

4.

بررسی تطبیقی فرایند بازنگری برنامه‌های درسی دانشگاه‌های ایران و سایر کشورها

صفحه 35-49
محمد رحمان پور؛ احمدرضا نصر اصفهانی

5.

تحلیلی از تجربه به کارگیری «یادگیری مشارکتی» در آموزش عالی

صفحه 50-65
عظیمه سادات خاکباز

6.

تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی

صفحه 66-74
محمود صفری؛ نادرقلی قورچیان

7.

تحلیل محتوای تمرین‌های کتاب علوم تجربی پایه هفتم دوره اوّل متوسطه بر مبنای الگوی کاوشگری ساچمن

صفحه 75-87
راضیه کریمی؛ محسن خادمی

8.

رابطة باورهای ضمنی هوش و جهت‌گیری اهداف پیشرفت با تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز

صفحه 88-98
اسکندر فتحی آذر؛ رحیم بدری گرگری؛ منیژه خانی

9.

تأثیر آموزش‌های در سایه و سبک‌های فرزندپروری بر اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دبیرستانی

صفحه 99-109
زهره شکیبایی

10.

پیوند نظریه و عمل: نقد اندیشه‌های تربیتی فلودن1 و بیر2 و ترسیم چشم‌انداز در برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 110-131
ابو سعید داورپناه

11.

بررسی نقش مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان در عاطفه نسبت به دانشگاه مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور سمنان

صفحه 132-146
فاطمه بیان فر

12.

تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد

صفحه 147-159
علی محمد اخوت؛ غلامرضا احمدی؛ احمدعلی فروغی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب