1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان

صفحه 1-16
شایسته اشرف زاده؛ فاطمه پورابراهیمی؛ صادق باران اولادی؛ وجیهه السادات هاشمی زاده؛ وحید منظری توکلی*

2.

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر

صفحه 17-42
راضیه جلیلی؛ جواد جهان

3.

اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

صفحه 43-56
حوریه حیدری ارجلو؛ کاترین فکری

4.

بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان

صفحه 57-76
هدی عاشوری؛ مریم حافظیان

5.

رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی

صفحه 77-90
سجاد علمردانی صومعه؛ یحیی شاه محمدزاده؛ حیدر نوری؛ محمد هاشمی بقرآبادی

6.

بررسی نقش تعدیل کنندگی ایدئولوژی اخلاقی در رابطه بین رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی با دلبستگی شغلی

صفحه 91-114
علی قاسمی؛ محمدعلی نادی؛ نزهت الزمان مشفقی

7.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزش‌ تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد

صفحه 115-130
حسین کارشکی؛ محمد کوهی

8.

نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی

صفحه 131-161
فرزانه یوسفی؛ زهرا زین الدینی میمند؛ ویدا رضوی نعمت اللهی؛ امان الله سلطانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب