1.

واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی

صفحه 1-12
سعید صفایی موحد؛ محمد عطاران

2.

مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی

صفحه 13-23
حسن اسلامیان؛ محمود سعیدی رضوانی؛ یونس فاتحی

3.

بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی

صفحه 24-36
راضیه برزگر؛ خدیجه علی آبادی

4.

واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی

صفحه 37-45
محمد آتشک؛ رضا نوروززاده؛ محمد قهرمانی؛ محمود ابوالقاسمی؛ مقصود فراستخواه

5.

آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی

صفحه 46-55
احمد علی فروغی ابری؛ محمد حسین یار محمدیان؛ ندا رجاییان

6.

بررسی رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

صفحه 56-71
آناهیت اوجی؛ رحمت اله مرزوقی

7.

پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران

صفحه 72-85
سوسن صابر؛ حسن پاشا شریفی

8.

شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت‌های تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز

صفحه 86-102
حعفر ترک زاده؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

9.

ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی

صفحه 103-115
حسین کارشکی؛ حسین جعفری ثانی؛ فاطمه ارفع بلوچی

10.

رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 116-128
محمد عظیمی؛ موسی پیری؛ تقی زوار

11.

اولویت بندی و مقایسه مؤلفه‌های شش‌گانه ایدئولوژی‌های برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم تربیتی شهر تهران

صفحه 129-144
مهدی ملکی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ کوروش اسماعیلی

12.

تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او

صفحه 145-154
نوروز حدادنیا؛ عباس اناری نژاد؛ وحید فلاح؛ سیروس حدادنیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب