موتمنی, علیرضا, مرادی, هادی, همتی, امین. (1393). تبیین ارزش‌های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(18), 31-39.
علیرضا موتمنی; هادی مرادی; امین همتی. "تبیین ارزش‌های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 18, 1393, 31-39.
موتمنی, علیرضا, مرادی, هادی, همتی, امین. (1393). 'تبیین ارزش‌های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(18), pp. 31-39.
موتمنی, علیرضا, مرادی, هادی, همتی, امین. تبیین ارزش‌های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(18): 31-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب